Reguli de utilizare a magazinului online

Catollux.md este un magazin online care oferă o gamă largă de produse de întreținere și îngrijire auto. Comercializam accesorii auto, chimicale auto, uleiuri si filtre auto, anvelope auto, baterii, echipamente de iluminat auto. Avem consumabile pentru repararea caroseriei auto și multe altele.

1. SECURITATEA DATELOR PERSONALE

Catollux.md colectează, prelucrează și utilizează datele personale ale clienților. Aceste date vor fi colectate pe baza consimțământului clientului și se vor baza pe cerințele legale pentru a furniza serviciile solicitate. Catollux.md prelucrează datele cu caracter personal în conformitate cu prevederile legii și în conformitate cu Politica de confidențialitate. Datele personale despre tranzacțiile de plată includ, dar nu se limitează la, următoarele date:

  • Adresa IP a clientului
  • Numele clientului
  • Prenumele clientului
  • Numărul de telefon al clientului
  • Tipul cardului
  • Numele clientului indicat pe card
  • Adresa de email a clientului
  • Valuta tranzacției
  • Informații despre livrare

2. SERVICIUL SUPORT

Catollux.md pune la dispoziția clienților sai un Serviciu Suport prin telefoane:

  • pentru regiunile centrale și sudice ale Moldovei:  +37362100208
  • pentru regiunile nordice ale Moldovei:  +37360099931

. Asistența este oferită timp de 6 zile lucrătoare. Program de lucru: luni - vineri de la 08:00 la 18:00. Sâmbătă - de la 08:00 la 17:00.

Serviciul de suport va consilia clienții asupra bunurilor și serviciilor oferite de magazinul nostru online, asupra modalităților de plată și livrare a mărfurilor, precum și asupra retragerii unei tranzacții de plată. Serviciul de Asistență este obligat să accepte reclamațiile de la Cumpărători, să le furnizeze informații despre stadiul procesului de tratare a reclamațiilor și, dacă este necesar, să asigure investigarea reclamațiilor.

3. CUM CUMPĂM? TEHNOLOGIA CUMPĂRĂRILOR ȘI PLATĂ PENTRU MARFURI.

Suma minima de comanda este de 200 lei.
Achitare pentru comandă se efectuează folosind un card bancar VISA sau MasterCard.

Înainte de a cumpăra și a plăti bunuri cu un card bancar, vă rugăm să verificați prețul și disponibilitatea mărfurilor prin telefoane:

  • pentru regiunile centrale și sudice ale Moldovei:  +37362100208
  • pentru regiunile nordice ale Moldovei:  +37360099931

3.1 Pe pagina produsului dorit, specificați cantitatea produsului. Faceți clic pe butonul „CUMPĂRĂ” de sub imaginile produsului. Articolul este adăugat în coș. Deschideți coșul de cumpărături făcând clic pe pictograma situată în colțul din dreapta sus al paginii și apoi pe butonul „COSUL”. Apoi treceți la finalizarea comenzii făcând clic pe butonul „Finalizeaza si plateste comanda” sau faceți clic pe butonul „Continuați cumpărăturile”.

Pentru a edita conținutul coșului de cumpărături, puteți face clic pe pictograma cruce pentru a șterge un articol sau pe pictograma + sau - pentru a edita cantitatea unui articol.

Atenție! Pe site-ul catollux.md, plasarea unei comenzi este disponibilă și pentru utilizatorii neînregistrați. Dacă aveți deja un cont creat, autentificați-vă folosind contul dumneavoastră apăsând butonul „AUTENTIFICARE”.

3.2 După deschiderea paginii cu formularul pentru plasarea comenzii, completați toate câmpurile marcate cu stea. Aceste câmpuri sunt obligatorii!

  • Numele și prenumele cumpărătorului
  • Adresa de e-mail
  • Telefon
  • Adresa (denumirea localității, strada, numărul casei, apartamentul)

Câmpul "Notă de la cumpărător" nu este obligatoriu.

3.3 În următorul câmp „Oraș (Suburbie)/Raion” trebuie să indicați numele orașului sau suburbiilor dumneavoastră. Când completați acest câmp, va apărea o listă cu numele disponibile. Dacă localitatea dumneavoastră nu se află în listă, trebuie să indicați numele centrului raional în care se află localitatea dumneavoastră. În continuare, în câmpul alăturat „ȚARA”, va fi selectată implicit Moldova, deoarece livrarea se efectuează doar pe teritoriul Moldovei."

Atenție! Furnizați informații corecte, deoarece pe baza acestui câmp se calculează costul de livrare a comenzii dumneavoastră.

La plasarea comenzii pe site-ul nostru sunt disponibile următoarele metode de livrare:

  • Ridicare personală (gratuit) – această metodă este setată implicit! În acest caz, puteți alege unul dintre punctele de ridicare din lista oferită. Puteți consulta locațiile acestor puncte pe pagina MAGAZINE ȘI PUNCTE DE RIDICARE.

Dacă doriți ca comanda să vă fie livrată, lângă butonul „RIDICARE PERSONALĂ” va fi afișată încă o metodă de livrare, care va depinde de regiunea dvs.:

  • Livrare în Chișinău
  • Livrare în suburbiile Chișinăului
  • Livrare în Bălți
  • Livrare în suburbiile Bălțiului
  • Livrare în Moldova

Atenție! Trebuie să selectați una dintre aceste opțiuni, altfel, implicit, va fi aleasă metoda de livrare Ridicare personală. În acest caz, va trebui să vă ridicați singur comanda!

3.4 Pentru a plasa comanda, trebuie să bifați căsuța că ați citit și sunteți de acord cu documentele: Politica de confidențialitate și Regulile de utilizare a magazinului online (acest document), care sunt publicate pe site-ul catollux.md.

Apăsați apoi pe butonul „Plasați comanda”. După aceea, veți fi redirecționat către pagina de plăți securizate a băncii, unde va trebui să introduceți datele cardului bancar și să confirmați plata. 

După mesajul despre plata reușită a comenzii, vi se va oferi să vă înregistrați pe site, apăsând pe butonul „Creați un cont”.

BENEFICIILE UTILIZATORULUI ÎNREGISTRAT:

  • Urmărirea comenzilor pe pagina personală
  • Posibilitatea de a personaliza magazinul pentru cumpărături mai comode
  • Procesarea mai rapidă a comenzilor viitoare

De asemenea, în decurs de 30 de minute, un manager al magazinului vă va contacta pentru a clarifica termenii de livrare a produsului la adresa dumneavoastră.

Vă rugăm să aveți în vedere că produsul plătit cu cardul bancar poate fi primit doar de către clientul a cărui nume și prenume au fost indicate pe site în timpul plasării comenzii, astfel la recepția comenzii trebuie să aveți la dumneavoastră un act de identitate.

4. COSTUL ȘI TERMENELE DE LIVRARE

4.1 Costul livrării în Chișinău:

  • La comanda de 500 lei sau mai mult, livrarea - GRATUITĂ.
  • La comandă de la 200 la 500 lei, livrarea costă 50 lei.

4.2 Costul livrării în suburbiile Chișinăului:

  • Costul de livrare in urmatoarele locatii: Brăila, Bruneți, Buc, Vatra, Stavceni, Singera, Dumbrava, Băicoi, Ghidighici, Gratiesti, Ciorescu, Budesti, New Goian, Goian, Dobruzha, Codru, Ialoveni, Colonita, Revaka, Straisten, Tohatin, Fauresti, Frumushika, Bubuieci, Keltuitor, Cricova, Kruzesti, Hulboaka, Humulesti, Cheroborta - 100 lei.
  • Spre periferie Vadul lui Voda  Condrita cost livrare 200 lei.

4.3 Costul livrării în Bălți:

  • La comanda de 500 lei sau mai mult, livrarea - GRATUITĂ.
  • La comandă de la 200 la 500 lei, livrarea costă 50 lei.

4.4 Costul livrării în suburbiile Bălți:

  • Costul de livrare in urmatoarele locatii: Elizaveta, SadovoeDobrogea, Ţambula, Corlăteni, Răuţel 100 lei.

4.5 Costul livrării în Moldova.

Costul livrării în Republica Moldova se negociază cu managerul serviciului de asistență la tel. +37362100208 înainte de achitarea comenzii pe site și depinde de destinație!

Costul livrării pe teritoriul Moldovei, pe traseul standard, este de 200 de lei și este inclus în prețul comenzii, care se achită cu cardul bancar la efectuarea plății. În cazul unei abateri de la traseul standard, se adaugă un cost suplimentar de 2 lei per kilometru, sumă care se achită separat curierului la livrare!

Atenție! În cazul în care clientul refuză achitarea suplimentară pentru livrarea în afara traseului standard, livrarea nu se efectuează, comanda este anulată, iar banii sunt returnați clientului pe cardul bancar!

4.6 Termenele de livrare a comenzilor în Chișinău și suburbii:

  • Comenzile înainte de ora 15.00 vor fi livrate în următoarea zi lucrătoare. 
  • Comenzile după ora 15.00 vor fi livrate într-o zi lucrătoare.

4.7 Termenele de livrare a comenzilor în Bălți și suburbii:

  • Livrarea se efectuează în termen de 1 până la 3 zile lucrătoare. 

4.8 Termenele de livrare în Moldova:

  • Livrarea în Moldova durează de la 5 la 10 zile lucrătoare.

Livrarea se face de luni până vineri de la 10:00 până la 17:00.

Sâmbătă - de la 10:00 la 16:00.

Livrarea se efectuează la intrarea sau poarta unei case private. Curierul vă va suna cu 60 de minute înainte de livrarea mărfurilor.

ATENTIE! Atributiile serviciului de livrare nu includ deplasarea produsului prin apartament, montarea si racordarea, demonstrarea caracteristicilor consumatorului si instruirea cumparatorului. Dacă aveți întrebări despre livrarea mărfurilor, vă rugăm să contactați asistența prin telefoane:

  • pentru regiunile centrale și sudice ale Moldovei:  +37362100208
  • pentru regiunile nordice ale Moldovei:  +37360099931

5. RETURNAREA PRODUSELOR SAU A BANILOR.

Potrivit Legii Republicii Moldova nr.105-XV din 13 martie 2003 „Cu privire la protecția drepturilor consumatorului”, este posibilă, în termen de 14 zile calendaristice, înlocuirea produsului cu un produs similar sau returnarea banilor cheltuiți, în cazul în care produsul specificat nu a fost utilizat, se păstrează prezentarea acestuia, proprietățile consumatorului, sigiliile, etichetele fabricii, precum și bonul de vânzare sau bonul de numerar eliberat cumpărătorului împreună cu bunurile specificate vândute.

La cumpărarea în magazinul online, schimbul se face la următoarele adrese:

  • mun. Chișinău, st. Munchest, 75
  • mun. Bălți, st. Kiev, 20
  • mun. Comrat, st. Yalpugskaya, 33/5

 5.1 Modul de returnare a banilor

Returnare a banilor vor fi efectuate folosind aceeași metodă de plată pe care ați folosit-o pentru a cumpăra.

Dacă livrarea nu este posibilă sau nu a fost efectuată în termen de 30 (treizeci) de zile de la data confirmării tranzacției de plată relevante, magazinul online este obligat să inițieze Anularea Tranzacției de plată relevante, cu excepția cazului în care a fost primit consimțământul expres scris de la Cumparatorului cu privire la prelungirea termenului de livrare.

Magazinul online catollux.md sau Cumpărătorul au posibilitatea de a iniția Revocarea Tranzacției de Plată atât integral, cât și parțial, în funcție de natura și motivul revocării.

Atenţie! O rambursare pe un card bancar este posibilă în termen de 3-5 zile lucrătoare de la inițierea Anulării Tranzacției de plată corespunzătoare.

Organismul învestit cu funcțiile de protecție a consumatorilor în Republica Moldova este:

Agenția pentru Protecția Consumatorului

Adresa: Chisinau, str. Vasile Alexandri, 78

Tel: (022) 74-14-64

E-mail: consumator@apc.gov.md

Site: www.consumator.gov.md

Reclamațiile sunt luate în considerare la furnizarea unei chitanțe de numerar sau a altor documente care atestă faptul achiziționării bunurilor.

DISPOZIȚII FINALE ȘI JUDICIARE

Orice litigiu apărut în legătură cu utilizarea acestui serviciu va fi rezolvat pe cale amiabilă. La apariția unor conflicte în timpul cumpărării, achitării sau livrării produselor procurate în magazinul online catollux.md și care nu sunt reglementate printr-un punct al acestui act, vor fi soluționate pe cale amiabilă, în decurs de 30 zile lucrătoare din momentul înștiințării în formă scrisă a problemei.

În cazul în care conflictul nu poate fi soluționat pe cale amiabilă, competența revine instanțelor de judecată din Republica Moldova. Fiind de acord cu acești termeni și condiții, cumpărătorul magazinului online catollux.md își asumă în totalitate aceste riscuri.